پخش تصوير موتورسواري يک زن در سيما !
نیکان
یک شنبه 2 مهر 1396برچسب:نیکان, :: 19:43 ::  نويسنده : علی یگانه

به گزارش شيعه آنلاين به نقل از اخلاق نيوز، اگر زمانی با دیدن تصاویر پایانی این خبر صد مرتبه استغفرالله ربی، آنهم با عطف "و اتوب الیه" سر می دادید دیگر لازم نیست خود را به زحمت انداخته و از کارت سوخت معنوی خویش سهمی را هزینه کنید زیرا با فتوای تصویری شب گذشته رسانه ملی از این به بعد موتورسواری بانوان جایز و مطابق با تمامی موازین شرعی می باشد!

بعد از تسامحات زیادی که در دین و مذهب توسط کارشناس نماهای مذهبی با انواع و اقسام توجیح و بهانه ها صورت گرفته است، شب گذشته مردم ایران در حین تماشای سریال" فاصله ها" با کمال ناباوری شاهد به نمایش گذاشتن صحنه موتورسواری یک زن جوان در رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران بودند که به اعتقاد برخی به یقیین بی جهت نبوده و هدف فتح بابی است برای جا انداختن این حرکت نامشروع در سطح جامعه اسلامی ایران!

این در حالیست که علاوه بر ناسازگاری اینگونه حرکات با فرهنگ و آداب و رسوم کهن ایرانی، در روایات اسلامی نشستن زنان آخر الزمان بر زین را شدیدا مورد سرزنش قرار داده است و به تبع کسانیکه برای جا انداختن چنین اموری سعی و تلاش می نمایند از لعن خدا و  رسولش (ص) بی نصیب نخو.اهند بود.

در روایتی از پیامبر اعظم(ص) آمده است: «سیکون فی آخر امتی رجال، یرکب نساوهم علی سروج کاشباه الرجال» (صحیح مسلم جلد ٦، صفحه 168)
در آخر امت من مردانی پیدا می شوند که زنهایشان همچون مردها بر روی زینها سوار می شوند.

و همچنین رسول خدا(ص) در حجة الوداع چنین فرموده اند: «يَشَّبَّهُ الرِّجَالُ بِالنِّسَاءِ وَ النِّسَاءُ بِالرِّجَالِ وَ يَرْکَبْنَ ذَوَاتُ الْفُرُوجِ السُّرُوجَ فَعَلَيْهِمْ مِنْ أُمَّتِي لَعْنَةُ اللَّه» (وسائل‏الشيعة ج: ١٥ ص: ٣٤٩)

در آخرالزمان مردان خود را شبیه زنان می کنند و زنان نیز خود را شبیه مردان کرده و بر زینها سوار می شوند، برای چنین زنهایی از امت من، لعنت خدا باد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان نیکان و آدرس ataataee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: